Clermont -ferrand

4 augustus 2023 - Clermont-Ferrand, Frankrijk

Gisteren aangekomen in B&B hotel en een lekkere douche was vlug genomen. Veel gezien in de namiddag. Zon wolken regen en šŸŒž. Eerste stop was Pezenas mooi zeer oud dorp. Met veel kasseitje en veel kunstenaars. Heel mooi. Een echte aanrader voor een stop. Ā Lekkere mosselen hadden ze ook voor ā‚¬ 14. Da verder in de zonneschijn en nog eens gestopt bij de brug van Millau. Op de parking even verderop. Voor fotoā€™s te nemen. Wat anders?

Gisteren avond nog bij een Italiaan gaan eten op aanraden van een collega van Nancy. Ā Heel lekker.

Om 21 u al in bed en deze morgen opgestaan om 8 u. Regen en zwaar bewolkt . De korte broek is voor onbepaalde tijd in de koffer verdwenen Ā het regent momenteel nog steeds bij 17 graden. Ā We zouden hier een dag blijven om een bezoek te brengen aan de Puy de Dome Ā met de tram omhoog maar de regen houd ons in de auto. Een andere keer misschien . Boven op deĀ de top zijn er donker zwarte wolken en geen uitzicht over de omgeving. Dus ā€¦. Vertrokken richting huis en wie weet stoppen we nog ergens om te overnachten. Te bekijken waar we zijn en hoe het weer is

Fotoā€™s

1. Hein:
    4 augustus 2023
    Jammer van het weer. Maar in de auto kun je de chauffage aan zetten en dan kan de korte broek uit de koffer. Goede reis en wel thuis. Groeten vanuit het zonnige noorden.
  2. Alain en Ingeborg:
    4 augustus 2023
    Goede reis verder en voorzichtig rijden šŸ€
  3. Suzanne:
    4 augustus 2023
    Het weertje wil niet mee,spijtig,voorzichtig onderweg